Email

Info@cistopro.rs

Kontakt tel:

+381692241231

Naši uslovi čišćenja

Uslovi čišćenja prozora – Milan Fahlander PR Čisto Profesionalno


Uvod u naše uslove Sledeći uslovi i odredbe su sažeti i laki za čitanje kao dopuna pravnih uslova. Kompletni uslovi i odredbe se nalaze ispod. Ako mislite da nešto nije u redu u našem lako čitljivom rezimeu, želeli bismo da nas obavestite.


Opšti uslovi i odredbe

  • Vrsta objekata: Čistimo prozore u vilama, kućama, stanovima, poslovnim prostorima, kao i u drugim privatnim i državnim objektima.
  • Oblasti rada: Mi odlučujemo u kojim oblastima čistimo prozore.
  • Termini čišćenja: Mi odlučujemo kada će se obaviti čišćenje prozora.
  • Promene u rasporedu: Možemo uneti promene u raspored i geografiju. Ukoliko ste pretplaćeni na naše usluge redovnog održavanja, obavestićemo vas o svim promenama. Usluge možemo obavljati i van uobičajenih termina. Ukoliko niste prisutni na licu mesta, obavestićemo vas e-poštom ili pozivom kada posao bude završen.
  • Cenovnik: Cene naših usluga određujemo mi. I mi i kupac imamo pravo da zahtevamo preračunavanje cene. Cene su podložne promenama, a o svakoj promeni ćete biti blagovremeno obavešteni.
  • Otkazivanje: Klijenti koji koriste naše usluge redovnog održavanja imaju pravo na otkazivanje 1 (jednog) zakazanog termina u toku kalendarske godine. Važno je da nas o otkazivanju obavestite blagovremeno.
  • Prekid usluge: Kupac može prekinuti saradnju u bilo kom trenutku bez obaveza. Međutim, korisnici naših redovnih usluga održavanja trebalo bi da nas obaveste najmanje 30 dana pre otkazivanja usluga.
  • Obaveštenje o raskidu: Ukoliko želite da raskinete saradnju, molimo vas da nas blagovremeno obavestite kako bismo imali dovoljno vremena da otkažemo sve planirane aktivnosti.
  • Zakazivanje: Uslugu čišćenja treba zakazati najmanje 48 sati unapred. Ukoliko želite da otkažete ili promenite termin, molimo vas da nas obavestite najmanje 24 sata pre zakazanog termina.
  • Cena usluge: Cena će biti unapred dogovorena. Sve dodatne usluge koje nisu prethodno dogovorene mogu biti dodatno naplaćene.
  • Oprema i sredstva: Naš tim koristi specijalizovanu opremu i sredstva za čišćenje. Ukoliko imate specifične zahteve ili alergije, molimo vas da nas obavestite unapred.
  • Odgovornost: Mi se trudimo da pružimo najbolju uslugu. Ukoliko dođe do oštećenja ili gubitka predmeta tokom pružanja naše usluge, naša odgovornost je ograničena na njegovu tržišnu vrednost. Dodatno, želimo da napomenemo da smo osigurani od profesionalne odgovornosti, što pruža dodatnu sigurnost i zaštitu našim klijentima.
  • Plaćanje: Plaćanje se izvršava nakon obavljene usluge, osim ako nije drugačije dogovoreno. Prihvatamo gotovinu, kartice i bankovne transfere.
  • Povratne informacije: Vaše mišljenje nam je dragoceno. Ako niste zadovoljni pruženom uslugom, molimo vas da nas obavestite u roku od 24 sata kako bismo pronašli rešenje.
  • Privatnost: Vaša privatnost je naš prioritet. Vaše lične informacije su bezbedne kod nas i nećemo ih deliti sa trećim stranama bez vaše izričite saglasnosti.
  • Zaštita ličnih podataka: Kao naš klijent, saglasni ste da obrađujemo i čuvamo vaše lične podatke u skladu sa važećim Zakonom o zaštiti ličnih podataka.

Mere predostrožnosti i odgovornost prilikom čišćenja prozora

Kada radimo, vaša kuća ili poslovni prostor postaju naše radno okruženje. Naša primarna briga je bezbednost, te ukoliko procenimo da postoji rizik od povrede, nećemo nastaviti sa radom dok se taj rizik ne otkloni. Iz bezbednosnih razloga, ne pomeramo predmete koji bi mogli predstavljati prepreku ili opasnost, kako bi se izbegle povrede ili oštećenja. Posebno skrećemo pažnju na prozorske rešetke koje mogu biti krhke ili lako lomljive. Ukoliko su vaše prozorske rešetke, okviri ili bilo koji drugi deo prozora stari ili osetljivi, molimo vas da nas o tome obavestite pre nego što započnemo sa radom. Ukoliko nas ne obavestite o potencijalnim rizicima, ne možemo preuzeti odgovornost za eventualna oštećenja. Takođe, ukoliko su vaši prozori izuzetno prljavi i postoji rizik od oštećenja prilikom čišćenja, možda ćemo zahtevati potpisivanje posebnog ugovora. Ukoliko su vaši prozori već oštećeni ili imaju vidljive pukotine, molimo vas da nas o tome obavestite pre početka rada.


Povratne informacije: Žalbe i postupak prijave štete Ako niste zadovoljni, želimo da nam to odmah kažete. Ako nam brzo javite, možemo odmah ponoviti posao. Ako mislite da smo oštetili vaš prozor, morate prijaviti štetu. Ako želite da prijavite štetu, morate od nas zatražiti obrazac.


Postupak podnošenja žalbe Ukoliko niste zadovoljni obavljenom uslugom i želite da uložite žalbu, molimo vas da to učinite u roku od dva (2) dana, odnosno 48 sati od dana kada je usluga izvršena. Na taj način omogućavate našoj kompaniji da preduzme potrebne korake i ispravi eventualne propuste pre nego što se izvrši fakturisanje. Naša kompanija će se potruditi da otkloni sve navedene nedostatke ili da pronađe drugo rešenje u dogovoru sa vama. Ukoliko se ne postigne dogovor, primenjuju se odredbe važećeg potrošačkog zakonodavstva.


Kalkulacija cene S obzirom na to da svi objekti i prozori imaju različite karakteristike, formiranje cene je kompleksan proces koji se temelji na raznim faktorima. To uključuje visinu objekta, ukupnu površinu, kao i potrebu za korišćenjem specijalizovane opreme poput liftova i radnih platformi za rad na većim visinama ukoliko je to potrebno. Prilikom prvog dolaska našeg osoblja na lice mesta, vrši se detaljna kalkulacija koja uzima u obzir broj prozora, visinu objekta i ukupnu kvadraturu u skladu sa trenutnim cenovnikom. U ovoj fazi se određuje cena osnovne usluge, obavezni dodaci, kao i opcione usluge koje klijent može naručiti u budućnosti. Minimalna cena usluge uvek obuhvata osnovnu cenu plus sve dodatke.


Usklađivanje cene Naš cenovnik se tipično ažurira na početku svake nove godine, pri čemu se svi klijenti blagovremeno obaveštavaju o promenama. I naša kompanija i klijenti imaju pravo da iniciraju reviziju već obračunatih cena. Ukoliko dođe do revizije cena, na zahtev klijenta možemo pružiti detaljan opis metode obračuna.


Uslovi otkazivanja usluge čišćenja Za redovne korisnike: Ako ste sa nama potpisali ugovor o redovnom održavanju, imate pravo na otkazivanje jednog zakazanog termina u toku kalendarske godine bez potrebe da navodite razlog. Međutim, otkazivanje na samom početku perioda čišćenja nije dozvoljeno. Ukoliko ipak otkažete u tom periodu, a ne postoji praktična prepreka za izvođenje usluge, čišćenje će biti izvršeno i naplaćeno prema planu.

Za jednokratne usluge: Ukoliko ste naručili jednokratno čišćenje i želite da otkažete, obavezni ste da to učinite najmanje 48 sati pre zakazanog termina. U suprotnom, čišćenje će biti izvršeno i naplaćeno prema planu. Ukoliko ciscenje ne bude izvrseno zbog Vaseg propusta  bićete obavezni da platite punu cenu usluge, čak i ako čišćenje nije obavljeno.


Pristup objektu Kao klijent, dužni ste da nam omogućite nesmetan pristup objektu kako bismo mogli izvršiti naručenu uslugu. To uključuje pristup kapijama, deaktiviranje alarma, obezbeđivanje pasa i slično. Ukoliko naiđemo na otežavajuće okolnosti koje sprečavaju ili ometaju izvršenje usluge, zadržavamo pravo da naplatimo dodatnu naknadu koja odražava te okolnosti.


Parking Neophodno je obezbediti parking mesto u blizini objekta kako bi se usluga mogla nesmetano izvršiti. Ukoliko parking nije dostupan u neposrednoj blizini, može se naplatiti dodatna naknada zbog povećane udaljenosti.

Otkazivanje na licu mesta Ukoliko iz bilo kog razloga otkažete planirani rad kada naše osoblje već stigne na lice mesta, to se tretira kao ometanje izvršenja naručene usluge. U tom slučaju, zadržavamo pravo da naplatimo odgovarajuću naknadu koja kompenzuje izgubljeni prihod. Za obimnije radove, kao što su unutrašnje i spoljašnje usluge čišćenja, ta naknada će barem pokriti osnovne troškove kompanije.


Bezbednost i odgovornost na radu Angažovanje oko radnog okruženja: Prema zakonskim propisima, naša kompanija ima obavezu da kontinuirano radi na unapređenju i očuvanju bezbednog radnog okruženja za sve zaposlene. Prioritet nam je da svaki član tima radi u uslovima gde se oseća sigurno i zaštićeno od potencijalnih rizika. S obzirom na to da je radno mesto našeg osoblja često na lokaciji klijenta, posebno smo oprezni prilikom procene uslova rada. U određenim situacijama, kao što su ekstremni vremenski uslovi poput jakog vetra, obilnih padavina ili ekstremnih temperatura, možemo doneti odluku o otkazivanju ili prekidu radova. Svaka takva odluka zasniva se na proceni rizika koju vrši naše osoblje na licu mesta, u skladu sa internim smernicama kompanije i aktuelnim zakonodavstvom o bezbednosti na radu. Više o Bezbednost i odgovornost na radu pročitajte na Linku


Uputstvo za pripremu prostora prilikom čišćenja prozora Kada pružamo uslugu čišćenja prozora, naša primarna briga su bezbednost i efikasnost. Da bismo osigurali najbolje rezultate, molimo vas da se pridržavate sledećih smernica:

  • Nepomeranje imovine: Naš tim neće pomerati vašu pokretnu imovinu tokom čišćenja. Ovo je standardna procedura kako bi se izbegla potencijalna oštećenja vaših stvari i kako bi se osigurala bezbednost našeg osoblja.
  • Uklanjanje prepreka: Ukoliko nam neki predmeti, kao što su pokretna imovina, biljke, visoko rastinje ili cveće, smetaju tokom čišćenja, možemo odlučiti da ne izvršimo čišćenje tog dela. Zato vas molimo da pre našeg dolaska uklonite sve što bi moglo ometati proces. To podrazumeva cveće na prozorskim daskama, zavese i sve druge predmete u blizini prozora.
  • Priprema prostora: Da bi čišćenje bilo što uspešnije, potrebno je da prostor oko prozora bude slobodan. Ako pored prozora imate krevet ili neki drugi komad nameštaja, bilo bi poželjno da ga, ukoliko je to moguće, premestite ili sklonite.

Vaša saradnja je od suštinskog značaja za nas. Hvala vam što se pridržavate ovih uputstava, čime omogućavate da čišćenje prozora protekne glatko, efikasno i bezbedno za sve učesnike.

Čisto Profesionalno